Tekoäly: tekstianalytiikka ja chatbotit

Kokemuksellisella tekoälyllä  (Experience AI) ja analytiikalla parempaa asiakaskokemusta ja tehokkuutta liiketoimintaan:

    • tehoa ja laatua asiakaspalveluun:
      -viestien (esim. sähköposti) priorisointi ja ohjaus
      -viestien automaattivastaukset
      -chatbotit
    • lisää myyntiä: liidien ja myyntipotentiaalin löytäminen asiakkaan viesteistä
    • tunne asiakkaasi: asiakkaan äänen analysointi (asiakaskyselyt, chat, email, puhelut/puheentunnistus, sosiaalinen media): sentimentti, prosessi/aiheluokittelu
  • tunne työntekijäsi: henkilöstön äänen analysointi (HR-data) ja asiakaspalveludata
  • tunne kilpailijasi: sosiaalisen median ja muun avoimen datan seuranta

Lue lisää tekstianalytiikasta.

Lue lisää tekoälystrategiasta.